Периметр більшого колеса велосипеда 4,2 м, а периметр меншого колеса - 0,9 м. На початку руху червоні клапани на обох колесах знаходяться в найнищому положенні. Через яку найменшу кількість метрів клапани на обох колесах знаходитимуться знову в найнищому положенні?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • CVita
  • главный мозг
2014-03-19T18:25:38+00:00
Найдем длину окружности обоих колес используя формулу L=2 \pi R
L=2*3.14*4.2=26.376 ≈ 26 м - длина окружности большого колеса
L=2*3.14*0.9=5.652 ≈ 6 м - длина окружности малого колеса
найдем НОК(26;6)=78 м
через 78 метров красные пипки на колесах снова окажутся внизу.
2014-03-19T20:34:30+00:00
Відповідь В: 12,6 м
Найменше спільне кратне 4.2 і 0.9 = 12.6