Якщо х-перше число,у - друге числото подвоена сума першого і другого чисел записуеться так: a)x+2y b)2x+y в)2(x+y) выбери правильный ответ!!!

2

Ответы и объяснения

2012-04-22T20:14:14+04:00

правельна відповідь В) ТОМУ ЩО  ЦЕ ПОДВОЄНИЙ ДОБУТОК ТОБТО ЦЕ ОЗНАЧАЄ ЩО Є 2х і 2У

Лучший Ответ!
2012-04-22T20:16:00+04:00

В нас є числа:

x- перше

y - друге.

Розберемося з поняттям "Подвоєна сума першого і другого чисел"

1) СУМА - (x+y)

2) Подвоєна сума означає - сума помножена на два: 2(x+y)

Правильна відповідь "В")