Напишите 7 предложений со сложными прилагательными которые пишутся через дефис на украинском языке!

2

Ответы и объяснения

2014-03-19T13:29:23+00:00
Я не знаю таких!
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Лучший Ответ!
2014-03-19T13:41:42+00:00

На зупинку під'їхав світло- синій автобус.
Яблуко було жовто -зеленого кольору.
Сік мав гірко-кислий смак.
Повіяв 
північно-західний вітерець.
 В країні назрівав воєнно-політичний скандал.
В дитячий садок приїхав цирк з музично-розважальною програмою.
Я навчаюсь на фізико-математичному факультеті.

спасибо огромное но я уже сама написла
*)