Їжачки Шурік, Мурік, Дурік, Юрік, Сурік, Пурік та Фурік оточили колом велике-велике яблуко. Виявилося, що маса кожного їжачка дорівнює середньому арифметичному маси сусідів. Маса Муріка5 кг. Знайдіть масу Фуріка.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-22T12:49:30+00:00

если средняя арифметическая масса равняется массе, тогда они все веся одинаково,тогда масса Мурика=массе Фурика=5кг

2012-04-22T12:50:46+00:00

маса муріка = (маса шуріка + маса дуріка) : 2, отже

5 = х :2

х= 5*2

х=10

отже маса кожного їжачка - 5 кг