Чи подобається тобі ромшка?Склади й запиши опис цієї рослини(5-7речень)

2

Ответы и объяснения

2012-04-22T12:20:15+00:00

                                       Ромашка.

 Ромашка-це квітка.З білявими пелюсками.У неї жовта серединка.Люди використовували її ще з давних-давен вплітая її у вінок.У  наш час  ми икористовуєм цю рослину у букетах.

Лучший Ответ!
2012-04-22T12:27:08+00:00

Мені дуже подобається ромашка - проста, але надзвичайно гарна квіточка, що росте усюди. Її білі пелюстки нагадують віночок-хустинку. Рослина тримає свою голівку (жовту серцевину) на тоненькому зеленому стебельці. Красуня-ромашка здавна лікує людей від багатьох хвороб, використовується у парфумерії, косметиці...Цей перелік можна продовжувати і продовжувати.Тому необхідно берегти цю квітку, яка наповнює наш світ почуттям "прекрасного"!!!