Ответы и объяснения

2014-03-18T21:57:41+04:00
Ну напиши как птички прилетели,как цветы ожили,какстало теплеть.ну ты понял
Лучший Ответ!
2014-03-18T22:20:07+04:00
Тепло. Сонечко пригріває. Навколо спокій . А ось! Недалеко від галявини біля річки починають співати пташки . І в усіх такі милі і ніжні голосочки що аж співати самому хочеться. А он і доспіває чорниця і малина . Краса безмежна, а на душі такі легкі думки . Повітря свіже, чисте. Природа найкращий друг .