написати текст-розповiдь що розповiдаеться у книжци яку ти нещодавно прочитав

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-03-18T19:50:15+04:00
Нещодавно я прочитала казку-новелу "Крихітка Цахес".У ній розповідається про жахливого виродка Цахеса,який за допомогою чар феї Рожі-Гожі наводив оману на людей,тим самим переймаючи чужі таланти собі.
У цій казці багато уваги приділяється романтичній лінії.Кохання студента Бальтазара до Кандіди,дочки професора Моша Терпіна,допомагає подолати нищівні чари Цахеса і подолати зло.
Безумовно,у казці не обійшлось без драматичності.Впродовж усього читання ми переживаємо:чи подолає Бальтазар Цахеса,чи ні?
У творі присутні елементи фантастики,які притаманні для доби романтизму(саме в цю добу жив автор казки - Гофман).
Головною темою "Крихітки Цахеса" є висміювання тогочасного суспільства.Отримати посаду таємного радця імператора міг отримати кожен,хто задовольнив бажання імператора.
2014-03-18T19:58:39+04:00
Я нещодавно прочитала книжку про пригоди МарІї.Там розповідаеться про те як гарно вона допомагала бабусі цілі канікули.Найбільше сподобалось те як вони поїхали на дачу! Це було дуже весело.Мабуть автор звертаеться до читачів.Бо кожна дитина має бути як Марія!
Ісля "Мабуть" ставиться кома.Виправте,будь-ласка
Після "Мабуть" ставиться кома.Виправте,будь-ласка.