Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-21T11:01:43+00:00



1.Нога, що поспішає, неодмінно спіткнеться.

2. Нерідко смішний початок сльозами закінчується.

3. Велике дерево поволі росте. 

4. Високо літає, та низько сідає. 

5. Гірко заробиш - солодко з'їси.

2012-04-21T11:03:19+00:00

Сделал дело - гуляй смело

Долго спать — с долгом встать

Кто раньше встал, того и тапки.

Еле-еле душа в теле.

Кто рано встаёт, тому Бог подает.