Допоможіт Згадай що ти знаєш про сезонні зміни у природі.Доповни речення , використовуючи прислівники з довідки запиши текст. Взимку надворі..., а влітку -.... Це тому,що взимку сонце .... буває на небі,... ходить над землею і......гріє. Коли сонце ходить по небу..., то довгі тіні посилає, а коли.....,то короткі. Ночі довгі,а дні короткі -..... . Дні довгі а ночі короткі-...... Слова для довідки:взимку,влітку,тепло,холодно,високо,низько, недостатньо,недовго..

2

Ответы и объяснения

2012-04-21T14:15:55+04:00

 Взимку надворі холодно, а влітку -тепло. Це тому,що взимку сонце низько буває на небі,недовго ходить над землею і недостатньо гріє. Коли сонце ходить по небу низько, то довгі тіні посилає, а коли високо ,то короткі. Ночі довгі,а дні короткі -взимку. Дні довгі а ночі короткі-влітку. Слова для довідки:взимку,влітку,тепло,холодно,високо,низько, недостатньо,недовго..

Лучший Ответ!
2012-04-21T14:17:05+04:00

 Взимку надворі холодно, а влітку -тепло. Це тому,що взимку сонце низько буває на небі,недовго ходить над землею і недостатньо гріє. Коли сонце ходить по небу низько, то довгі тіні посилає, а коли високо ,то короткі. Ночі довгі,а дні короткі -взимку. Дні довгі а ночі короткі-влітку.