Доповни задачу даними й розвяжи її.

У молоденькому ліску росте ? сосен, ялинок на ? більше, а берізок на ? менше,ніж сосен і ялинок разом. Скільки берізок росте у ліску?.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-19T22:12:14+04:00

у молоденькому ліску росте 5 сосен, ялинок на 14 більше, а берізок на 7 менше, ніж сосен і ялинок разом. Скільки берізок росте у ліску?

ВИРІШЕННЯ:

1)5+14=19(я.)-ялинок;

2)5+19=24(д.)-разом ялинок і сосен;

3)24-7=17(б.)-берізок;

Відповідь: 17 берізок росте у ліску. 

2012-04-20T00:46:08+04:00



У молоденькому ліску росте 10 сосен, ялинок на 5 більше, а берізок на 4менше,ніж сосен і ялинок разом. Скільки берізок росте у ліску?.

10-5=15 - ялинок

10+15=25 - ялинок и сосен  вместе

25-4=21 - берез