запишить кілька народних прикмет, у яких уживаються прислівники з різним ступенем вияву ознак дії , наприкладлад - тепло - тепліше, холодно - холодніше.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-19T21:27:13+04:00

Якщо сьогодні тепло то завтра буде тепліше. Якщо у травні сухо то у червні буде сухіше. Якщо на деревах багато інею то буде більше меду.

2012-04-19T21:34:46+04:00

1.Якщо вранці трава пахне сильніше звичайного - то буде  дощ.

2.Чим холодніше останній тиждень лютого, тим тепліше в березні.
3.Вечірній ліс тепліший за поле - на негоду.