Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-19T18:32:24+04:00
Все про що мріють. І я теж. Моя мрія - поїхати в навколосвітню подорож! Адже це так цікаво і захоплююче! Тільки уявіть: можна побачити нові країни та міста, про які навіть не чув, побачити нові дива...
2012-04-19T18:46:59+04:00

Всі про щось мріють. І я теж мрію. Моя мрія - стати ветеренаром. Адже це дуже корисна професія. Це так захоплююче, лікувати тварин! Є ще багато інших професій, але я обрала цю. Не знаю чому, але мені дуже подобається ця професія.