чи доводилось тобі бачити живих мурашок?

що ти проних знаеш 7 речень

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-19T15:38:06+04:00

я не раз бачив живих мурашок.Мурахи-це санітари лісу.Якщо придивитися,то за їхнім життям дуже цікаво спостерігати.Виявляється що в кожної мурашки є свої обов'язки.Їхнє житло-це великі мурашині купи.Але це тільки самий верх мурашиного житла.Воно йде глибоко під землю і складається з ходів,в яких і живуть мурашки.Більше всього в мурашнику робочих мурашок

2012-04-19T15:47:14+04:00

я не один десяток раз бачив мурах. мені було дуже цікаво набюдати заними. аля потім я зрозумів що у кожної мурахи є своя робота. а ще в них є своя унікальна мова жестів. їхні шатки похожі на купали але це леше ми так її бачимо. взагалі вона йде глибоко під землю де їх живе більше100000000000 мурашок.ось що я знаю про мурах