Дайте відповіді на запитання. 1. Скільк

Дайте відповіді на запитання.

1. Скільки дітей було у Григорія Івановича і Катерини Якимівни

Шевченків і якою дитиною був у цій сім'ї Тарас? 2. У якому віці Тарас Шевченко втратив батьків? 3. Кого з рідних Тарас Шевченко <<терплячою, ніжною ненькою>> ? 4. Яка дівчина стала для Тараса Шевченка символом дівочої краси й кохання? 5. У якому віці молодий Тарас Шевченко залишив Україну? 6. Хто з українських художників допоміг Шевченкові увійти в коло передової інтелігенції, яка допомогла викупити Тараса з кріпацтва? 7. Які твори присвятив Шевченко людям, які його викупили з кріпацтва? 8. Якими творами молодий Тарас Шевченко привернув до себе увагу освічених людей Петербурга? 9. Коли Т. Г. Шевченко став навчатися у Петербурзькій академії мистецтв і коли закінчив навчання? 10. Скількох і якої якості медалей був удостоєний Т. Г. Шевченко за свої художні твори, виконані в час навчання в Петербурзькій академії мистецтв?

2

Ответы и объяснения

2014-03-16T16:53:36+00:00
Здається, в сім'ї було 6 дітей, 4 сестри і 2 брата, його мати померла коли йому було 9 років, Оксана стала для нього символом.
Лучший Ответ!
2014-03-16T17:14:59+00:00
1- Усього шість дітей. Тарас був третім.
2- Мати втратив у 9 років, а батька в 11.
3-Нянька Катерина.
4-Скоріш за все, це перше кохання тараса, його однолітка Оксана. Або 
 польська швачка Дзюня Гусіковська, якій він присвятив вірш "Г.З."
5-14 років.
6-Іван Сошенко.
7-
8-"Катерина"; "
Марія"; поема "Найдамаки" та "Гамалія"; «Думи мої», «Перебендя».
9- 1838-1842
10-
Протягом 1839—1841 років він одержав три срібних медалі за художні роботи.