помогите решить пожалуста задачу уровнением срочно!проминь делит прямой кут на два кути. знайдить ци кути, якщо один из них на 12 градусов менший от другого!!!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-18T16:40:10+00:00

Нехай пергий кут буде х, тоді другий кут х-12.Маємо рівняння:

х+(х-12)=90градусів;

2х-12=90;

2х=90+12;

2х=102;

х=102/2;

х=51.

Отже, перший кут буде 51, тоді другий х-12=51-12=39.

Відповідь: 39 і 51

2012-04-18T16:40:27+00:00

Нехай менша частина кута = х градусів, тоді інша = х+12 градусів. Маємо рівняння:
х+х+12=90
2х=90-12
2х=78
х=39  градусів менша частина
39+12=51 градус друга частина