Помогите умоляю!!! Срочно!! Даю 60!
У холодну воду масою 6 кг , температура якої становить 15°С , долили 9 кг гарячої води. Якою була температура гарячої води ,якщо температура суміші виявилась 45°С?
спасибо)

2

Ответы и объяснения

2014-03-16T11:37:22+00:00
15*8=120..................................
Лучший Ответ!
2014-03-16T12:15:39+00:00
Воспользуемся законом теплового баланса. Q1=Q2. Q1=cm1(t-t1). Q2=cm2(t2-t). cm1(t-t1)=cm2(t2-t). m1(t-t1)=m2(t2-t). m1t-mt1=m2t2-m2t. 270-90=9t2-405. 9t2=285. t2=65 градусов Цельсия m1-6кг. m2-9кг. t1-15. t-45.