Тарас заповнив альбом 63 фотознімками. На перших 7 сторінках він розміщував по 5 фотокарток. на кожній з інших сторінок було на 1 фотознімок менше.Скільки всього сторінок зайнято знімками?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-18T15:28:55+00:00



1)7*5=35фото-на 7страницах.

2)63-35=28фото-остаток.

3)5-1=4фото-на одной странице.

4)28:4=7страниц-заняли 28фото.

5)7+7=14страниц-занято.

2012-04-18T15:49:35+00:00



1) 7 * 5 = 35 )-НА ПЕРШИХ СЕМИ СТОРІНКАХ.
2) 63-35 = 28 (Ф)-ЗАЛИШИЛОСЯ РОЗМІСТИТИ.
3) 5-1 = 4 )-РОЗМІЩУЙТЕ ТАРАС НА ІНШИХ СТОРІНКАХ.
4) 28/4 = 7 )-Розміщені по ЧОТИРИ ФОТОГРАФІЇ.
5) 7 +7 = 14 (С)
ВІДПОВІДЬ: 14 СТОРІНОК Заняття фотографією.