У місті встановили 27 рекламних щитів.Третю частину щитів розмістили на центральній вулиці,інші порівну на трьох найблищих вулицях.Скільки щитів було на кожній з трьох вулиць?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-18T14:46:54+00:00



1)скільки щитів встановили на центральный вулиці?

27:3=9

2)скільки щитів встановили на трьох найближщих вулицях?

27-9=18

3)скільки щитів встановили на кожній з трьох вулиць?

18:3=6

2012-04-18T14:50:36+00:00

1)27:3=9(на центральной улице)

2)27-9=18(на трех ближайших)

3)18:3=6(на каждой из трех)