Помогите написать сочинение миниатюру на тему ранняя весна (на украинском)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-03-15T17:13:46+00:00
Мені подобаються всі пори року але більше за все я люблю весну. Ранню весну. Яка вона гарна. Зима нарешті поступається весні і на вулиці панує краса і спів птахів який я можу слухати і слухати. всі просинаються після лютої зими і все навкруги оживає і я теж. якаж гарна і квітуча ця рання весна!
2014-03-15T17:15:26+00:00
Рання весна починаєтся коли сніг тає,все розцвітає і птахи начинають прилітати і начинають співати.весна насправді готуєтся до літа,щоб будо тепло і затешна пора року.Весна є де коли тепла,а де коли холодна.Я люблю весну і завжди буду милуватись нею