Дібрати спільно кореневі слова до слова море,листок,сад,квітка,Іхати.

2

Ответы и объяснения

2014-03-15T16:04:14+00:00
Листок - листковий,   сад - садовий, садивник  квитка квитковий, квитник
Лучший Ответ!
  • larmih
  • главный мозг
2014-03-15T23:30:12+00:00


Море-морський,приморський,моряк
листок-лист,листочок,листковий
сад-садочок,садівник,садівниковий
квітка-квіточка,квітковий,квітчати
Іхати-приїхати,заїхавши,приїзд