Відмінювання кількісних числівників
провідміняйте число вісім та одинадцять

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-03-15T17:03:23+04:00
Н.  вісім 
Р. восьми, вісьмох 
Д.  восьми, вісьмом, 
Зн.  вісім або вісьмох 
Ор. вісьма, вісьмома 
М. восьми, вісьмох 

Н. одинадцять.
Р. одинадцяти, одинадцятих
Д. одинадцяти, одинадцятим.
Зн. одинадцять, або одинадцятих
Ор. одинадцята.
М. одинадцяти, одинадцятих
2014-03-15T18:30:43+04:00
Вісім
Н.в. вісім
Р.в. восьми  (вісьмох)
Зн.в. вісім
Д.в. вісьмом (восьми) 
О.в. вісьмома
М.в. (на) восьми (вісьмох)

Одинадцять
Н.в. одинадцять
Р.в. одинадцяти (одинадцятьох)
Зн.в. одинадцять
Д.в. одинадцяти (одинадцятьом)
О.в. одинадцятьма
М.в. (на) одинадцяти (одинадцятьох)