Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-03-15T10:58:39+00:00
Вчора я прочитала повість  Дж. Лондона " Любов до життя ". Мені дуже сподобалась ця розповідь . Цей твір ще має назву " Жага до життя " . Мені здається , що головні слова у творі - це насамперед життя і жага . 
    Адже розповідь про те , як людина проходить випробування життям . В цій розповіді , і зрада друга , і голод , і бородьба з тваринами за життя .
     Але цей розповідь про доброту нейбайдужих , любов та радість від того ,що тебе врятували від минучої смерті.
   На мій погляд , Дж.Лондон один із найвидатніших письмеників-реалістів!!!
2014-03-15T11:00:23+00:00