Для гри у брейрингу учнiв класу подылили на 4 групи . Скiльки дытей у кожнiй командi? якщо у класi 28 учiв

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-03-15T14:17:28+04:00


1) 28:4=7  дітей у кожній групі
відповідь, 7 дітей

Нехай у кожній команді х учасників, тоді за умовою задачі складаємо рівняння:
4х=28
х=28:4
х=7
відповідь: 7 дітей
там написано решить задачу уравнением)))) спасибо
спасибо)))))))))))))))))))))
2014-03-15T14:18:41+04:00
28:4=7(уч) в каждой команде.
Это вся задача??
нам надо с х((((
а я не знаю
Ну короче если вся задача значит правильно написано))
там написано решить рiвнянням)))))