Чим ти можеш порадувати своїх рідних.підскажить будь ласка

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-03-15T13:46:26+04:00
Хорошим поводженям, видминими оцинками, подарунком, допогомогою якщо цього вони потребують......
а я токо зарегистрировалса
хорошим поводженям, видминими оцинками, подарунком, допогомогою якщо цього вони потребують......
2014-03-15T13:50:27+04:00
 Я можу порадувати своїх рідних гарними оцінками та поведением.Думаю мої рідні будуть дуже раді якщо я сам буду вмиватися вранці,чистити зуби,готувати одяг і портфель в школу.Они також будуть раді якщо я буду допомагати їм по дому.Например,мити посуд і підмітати полы.Я вважаю, що треба частіше радувати рідних і близьких. Простите за опечатки пока ещё только учу украинский язык.
Я люблю своїх рідних.Маму,тата і свою сестру.Вони дуже раді,коли я здорова,весела,щаслива.Коли я приношу гарні оцінки зі школи,мої рідні радіють.Також батьки та сестра тішуться,коли я цікавлюсь чимось новим та ввічливо поводжусь в громадських місцях.