Допоможіть будь ласка! Запишіть у молекулярній та іонній формі рівняння реакцій: Ni(OH)2+HCL= і H3PO4+Ca(OH)2=?

2
після символа елемента в йонному рівнянні я буду писатизаряд йона. Він пишеться зверху над символом
jr
ок
У нього відповідь неправильна. Я тобі це я вкладач говорю. Я половину в коменти закину, бо не встигаю набрати в телефоні. Квадратні дужки-це заряд йона
Ni(OH)2 + 2 HCl --> NiCl2 + 2 H2O
Ni(OH)2 + 2 H(+) + 2 Cl(-) --> Ni(2+) + 2 Cl(-) + 2 H2O

2 H3PO4 + 3 Ca(OH)2 --> Ca3(PO)4 + 6 H2O
6 H(+) + 2 PO4(3-) + 3 Ca(OH)2 --> Ca3(PO4)2 + 6 H2O ето верно?

Ответы и объяснения

2014-03-14T22:35:47+00:00


1) Ni(OH)2 + 2HCL = NiCL2 + 2H2O
Ni(+2)(OH)2(-) = 2H(+)CL(-) = Ni(+2)CL2(-) + 2H2(+)O(-2)
2) 2H3PO4 + 3Ca(OH)2 = Ca3(PO4)2 + 6H2O
2H3(+)(PO4)(-3) + 3Ca(+2)(OH)2(-) = Ca3(+2)(PO4)2(-3) + 6H2(+)O(-2)
Лучший Ответ!
2014-03-14T22:52:06+00:00
Ni(OH)2+2HCl=NiCl2+2H2O. Ni(OH)2+2H[+]+2Cl[-]=Ni[2+]+2Cl[-]+2H2O. Ni(OH2+2H[+]=Ni[2+]+2H2O
2H3PO4+3Ca(OH)2=Ca3(PO4)2+6H2O: 6H[+]+2PO4[3-]+3Ca[2+]+6OH[-]=Ca3(PO4)2+6H2O;