Від кожної корови фермер одержав за рік у середньому по 54 ц молока. З одного центнерамолока можна виготовити 4 кг масла. Скільки масла можна виготовити з молока, одержаного від 8 корів?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-17T22:19:31+04:00



1)скільки молока одержали від 8 корів?

8*54=432 ц

2)скільки можна виготовити масла?

432*4=1728 кг

2012-04-17T22:23:34+04:00



8*54=432 ц-----молока одержали від 8 корів

432*4=1728 кг---- масла можна виготовити.