50% площі городу зайняли картоплею, 15%- огірками, а решту помідорами. Яку площу зайняла картопля і яку огірки, якщо помідорів посадили на 17,5 а?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-17T21:10:21+04:00



1) 50+15=65% площі зайнято картоплею огірками

2) 100%-65%=35% площі зайнято помідорами

3) 17.5:35*100=50 а - площа городу

4) 50*50:100=25 а - площі городу зайнято картоплею

5) 50*15:100=7.5 а - плошщі городу зайнято огірками

відповідь: 25 а, 7.5 а

2012-04-17T21:10:29+04:00



50+15=65%- занятьо огурцами и картофелем

100-65%=35%- помидорами

17,5/35= 0,5- на один %

50 *0,5=25а- картофелем

15*0,5=7,5а- огурцами