Ответы и объяснения

2014-03-12T15:53:05+00:00
1) Траунштейнера куляста 2)Тульпан дібровий 3)Ковила дивна 4)Білоцвіт весняний 5)Рябчик малий 6)зозулинець обпалений 7)шафран Гейфеля 8)едельвейс Альпійський 9)гукерія блискуча 10)півонія кримська 11)лілія лісова 12) шафран жовтий
Лучший Ответ!
2014-03-12T16:11:10+00:00
Лук красивенький,Лук крупный,Лук гунибский,Лук регелевский,Подснежник узколистный,Подснежник Борткевича,Подснежник кавказский,Белоцветник летний,Сныть широколистная,Пушистоспайник длиннолистный,Синеголовник морской,Плющ Пастухова,Женьшень настоящий,СпаПолынь топянаяржа коротколистная,Одуванчик белоязычковый,Незабудочник уральский...