У двох вагонах їхало порівну пасажирів. Після того, як з першого вагона вийшло 26 паса, а з другого-17, у першому вагоні стало пасаирів у 2 рази більше ніж, у другому.Скільки пасажирів було вкожному вагоні спочатку?

2

Ответы и объяснения

2012-04-16T07:17:40+00:00

Пусть в первом вагоне было х тогда и во втором было х 

вышло 26 из 1 и 17 из 2

тогда 

х-26=2(х-17)

решим

х-26=2х-2*17

-х=-34+26

х=8 пассажиров

Лучший Ответ!
2012-04-16T07:52:12+00:00



2(х-26)=х-17

2х-52=х-17

2х-х=52-17

х=35  пасажирів -------було вкожному вагоні спочатку.