До магазину завезли 425кг картоплі, яку було продано за 2 дні, прчому за перший день було продано в 4 рази більше картоплі, ніж за другий. Скількикартоплі продали за перший день?

2

Ответы и объяснения

2012-04-15T21:09:37+00:00



1)х+4х=425

5х=425

х=425:5

х=85кг-продали во второй день.

2)85*4=340кг-продали в первый день.

ОТВЕТ: 340кг картофеля.

Лучший Ответ!
  • lili89
  • почетный грамотей
2012-04-15T21:39:26+00:00



Нехай х кг картоплі продали на другий день, х*4 кг - продали першого.

Складаємо рівняння:

х+4х = 425

5х = 425

х = 425/5

х = 85 (кг) - картоплі продали за другий день

85*4 = 340 (кг) - картоплі продали за перший день 

Відповідь: 340 кг картоплі продали за перший день.