будь ласкаї
будь ласка
Комментарий удален

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-03-11T21:14:56+04:00
Під час канікул я відпочивав у дідуся в селі. Одного разу, гуляючи з друзями по лісу, я знайшов на галявині маленьке лисеня. Він був дуже забавний. У нього був пухнастий хвостик і насторожені вушка. 
Олеся узяла тремтячий клубочок на руки, погладила, і він позіхнув, як котеня. 
Удома лисеня, швидко перебираючи лапками, забилося в кут. Коли принесли блюдечко з молоком і присунули його до лисеняти, він спочатку обережно принюхався, а потім став над блюдцем, вигнув спину і загородив його від усіх. Лисеня з тривогою дивилося на нас, немов побоювалося, що хтось може торкнути його молока. 
Він ще раз скоса поглянув на усіх присутніх і почав хлебтати з блюдця. Мова у нього була довга і гостра, з якимсь дивним гачком на кінці. 
Пив він акуратно, як котеня, але квапливо, як цуценя. 
Лисеня напевно дуже зголодніло, тому що усім своїм видом виражав задоволення: з-під вусів, здавалося, з'явилася посмішка, очі солодко примружувалися, а маленькі передні лапки у темних рукавичках тремтіли. 
Наш лісовий гість був невеликого зросту, як котеня. Лапки здавалися сильними, але тулуб був щупленьким і маленьким. 
Велика голова з гостреньким носом, пустотливі, круглі, як гудзики, очі і рухливий кінчик носа робили лисеня дуже смішним. 
Шерстка у нього була сірувато-жовтого кольору з темними розлученнями, а шия, щоки і 
живіт -- білі. 
Лисеня пробуло у нас тільки до наступного ранку, тому що всю ніч сильно скиглив, напевно, шукав маму. Уранці він став сумним, і ми вирішили віднести його туди, де знайшли. Зараз дуже приємно згадувати цю цікаву зустріч з маленьким лісовим другом.
а можна опис
про лисицю
Лисичка живе в лісі. У неї руда м’яка шубка. Мордочка витягнута, вуха гострі, очі розкосі. Хвіст у неї великий, пухнастий. Лисичка хитра, прудка, обережна.
спасибо
2014-03-11T21:32:00+04:00
Під час канікул я відпочивав у дідуся на селі. Одного разу, гуляючи з друзями по лісі, я знайшов на узліссі маленького лисеняти. Він був дуже кумедний. У нього був пухнастий хвостик і насторожені вушка.Олеся взяла тремтячий клубочок на руки, погладила, і він позіхнув, як кошеня.Будинки лисеня, швидко перебираючи лапками, забився в кут. Коли принесли блюдечко з молоком і присунули його до Лисенка, він спочатку обережно принюхався, а потім став над блюдцем, вигнув спину і загородив його від усіх. Лисеня з тривогою дивився на нас, немов побоювався, що хтось може зачепити його молоко.Він ще раз скоса глянув на всіх присутніх і почав хлебтати з блюдця. Язик у нього був довгий і гострий, з якимось дивним гачком на кінці.Пив він акуратно, як кошеня, але похапцем, як цуцик.Лисеня, напевно, дуже зголоднів, тому що всім своїм виглядом висловлював задоволення: з-під вусів, здавалося, з’явилася усмішка, очі солодко примружується, а маленькі передні лапки втемних рукавичках тремтіли.Наш лісової гість був невеликого зросту, як кошеня. Лапки здавалися сильними, але тулуб було щупленька і маленьким.Велика голова з гостренькі носом, пустотливі, круглі, як гудзики, очі і рухливий кінчик носа робили лисеняти дуже смішним.Шерсткою у нього була сірувато-жовтого кольору з темними розводами, а шия, щоки іживіт – білі.Лисеня пробув у нас тільки до наступного ранку, тому що всю ніч сильно скиглив, напевно, шукав маму. Вранці він став сумним, і ми вирішили віднести його туди, де знайшли. Зараз дуже приємно згадувати цю цікаву зустріч з маленьким лісовим іншому. 
Комментарий удален
Комментарий удален