Ответы и объяснения

2012-04-13T17:16:41+00:00

Існує багато визначень поняття „здоров’я”.

„Здоров’я – це нічого, але все без здоров’я – ніщо”. Такий афоризм дійшов до нас ще з давніх часів, і він не потребує коментарів.

А ось класичне визначення цього поняття:

„Здоров’я – це стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб або фізичних вад” (визначення Всесвітньої Організації Охорони Здоров’я).

 

Здорова людина – це така людина, яка життєрадісно й охоче виконує обов’язки, які покладає на неї життя, та повністю реалізує свої фізичні й розумові здібності.


 

-фізкультура – це і біг, і ранкова зарядка, і різноманітні види спорту, і аеробіка, і фітнес, і туризм, і ...;

-   здорове харчування;

-  особиста гігієна; режим навчання та відпочинку;

-   загартування;

- відсутність шкідливих звичок.


Лучший Ответ!
2012-04-13T17:56:54+00:00

 Щоб зберегти своє здоров"я я загартовуваюся. Влітку ходжу ранком по травички, обливаюся холодною водою. Вранці і ввечері чищу зуби. Намагаюся менше їсти солодощів. Ходжу до лікаря. П"ю чисту воду. Фрукти та овочі я обливаю гарячеєю водою.

 Ось так я піклуюся про своє здоров"я.