Поясніть : Під лежачий камінь вода не тече
Поясніть : Назвався грибом лізь у корзину

2

Ответы и объяснения

  • rtabh
  • середнячок
2012-04-13T16:39:22+04:00

1. Якщо нічого не робити, то не буде діла.

2. Якщо пообіцяв, то треба держати слово і робити.

Лучший Ответ!
2012-04-13T16:50:08+04:00

1. Під лежачий камінь вода не тече - Якщо нічого не робити, то нічого не вийде;

2. Назвався грибом лізь у корзину - якщо ті сказав щось, то потрібно притримуватись свою думку до кінця.