Помогите перевести на казахский
Дедушка сказал что нужно читать книги. Многим детям нравилось как старик читал. У человека который читает книги, жизнь становится интересной.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-03-09T14:34:41+00:00
Атам кітапты оқу керектігін айтты.Барлық балаға қарияның қалай кітап оқығаны ұнады.Кітап оқыған адамның өмірі қызық өтеді.

2014-03-09T14:47:59+00:00
Ата деді кітаптарды оқу керек.Шалдың окуғаны бірнеші балаларға үнады.Қай адам кітапты оқыйды,оның өмірі қызығы болады.