перевести на украинский язык Я хожу в третий класс. Каждое утро я быстро иду в школу, чтобы не опоздать. На уроках сижу тихо и внимательно слушаю учителя. После уроков вожу своего верного друга Пифа на прогулку.

2

Ответы и объяснения

2012-04-12T15:16:31+00:00

Я йду на третій клас. Кожного ранку я швидко перейти до школи, щоб не бути пізно. На уроках сидіти тихо і уважно слухати вчитель. Після школи привести його справжній друг протягом 20 хвилин ходьби.

Лучший Ответ!
2012-04-12T15:25:26+00:00

Я хожу у третій клас.Кожин ранок я швидко йду в школу,щоб не спізнитися.На уроках сижу тихо й уважно слухаю учителя.Після уроків я веду свого вірного друга Пифа на прогулянку.