Поз дапамажыце! Напiшыце аутара гэтага верша:
Два полi

Было ў салдата два полі,
поле, дзе кветкі ірваў,
бегаў з сябрамі на волі,
і поле, дзе ён ваяваў.
Ціха было і чыста
ў полі яго дзяцінства,
былі агонь і дым
на полі ратным тым.
Два полі было ў салдата.
Адно зелянела травой,
другое было ўзарата
вайной і паліта крывёй.
Было ў салдата два полі,
поле, дзе кветкі збіраў,
бегаў з сябрамі на волі,
і поле, дзе ён паміраў.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-03-09T11:28:38+00:00
  • J14
  • середнячок
2014-03-09T20:08:10+00:00