После того, как в некотором двузначном числе,сумма цифр которого равна 11,цифры поменяли местами,оно уменьшилось на 45.Чему равна сумма первоначального и получившегося чисел?
А)121
Б)129
В)110
Г)99

2

Ответы и объяснения

2014-03-07T08:53:02+00:00
Лучший Ответ!
2014-03-07T08:56:18+00:00
Відповідь:а) 121

розв*язання:
11 це або 2+9 або 4+7 або 8+3 або 5+6 отже числа були або 29 або 47 або 83 або 56.
коли цифри поміняти місцями то виходить:
29--92
47--74.
83--38
56--65
різниця між двома числами має бути 45. коли ці числа відняти то 45 виходить тільки коли 83 відняти 38. отже число спочатку було 83 потім поміняли місцями і вийшло 38 .і 83+38=121
я украинский не понимаю хоть там мои родственники,но спасибо за решение!!