Ответы и объяснения

2012-04-12T07:01:26+00:00

Веселка дуже красива. В неї сім кольорів. Веселка зявляється тільки тоді коли пройшов дощ. Вона радісно світить і звеселяє всіх. До неї ніколи не можна доторкнутись тому що, коли до неї підходиш вона ніби віддаляється.Всі хто бачив веселку, то скажуть що це дуже красиво!

Лучший Ответ!
2012-04-12T07:14:56+00:00

 Всі ми бачили веселку ,кожен милувався її красою .Адже цією різнобарвною дугою захоплюються і дорослі і діти.Будь-хто поглянувши на  цю красу посміхнеться ,у людини покращиться настрій,отже ,недарма  її називають веселкою.А ще, веселку називають райдугою, тому що вона зігнута і має сім яскра вих кольорів.

   Веселка завжди з"являється  на небі після або під час дощу.В українському фольклорі про неї складено безліч прислів"їв, пісень ,загадок, казок.

   Особисто мені дуже подобається споглядати і  милуватися веселкою