я склала там вище де пару речень , а нище зі всіма словами
я зробив
дякую за допомогу :)
дай мені ще 3 балла
будь ласка

Ответы и объяснения

2014-03-06T20:46:45+04:00
Якщо 3 то ось -
Щедрий врожай несе нам земля .Сонце щедро гріє промінми землю
Сонце щедро гріє промінням землю

Лучший Ответ!
2014-03-06T20:47:32+04:00
Мій друг дуже щедрий.
Сонячне проміння обігріває землю.
Без землі рослини не можуть рости.