Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-11T21:51:39+04:00

    Птахи- невід*ємна частина природи.Вони не тільки прикрашають наше життя, а й допомагають боротися із шкідниками за кращий урожай.

    Якби зникли птахи, то це відразу ж позначилося на навколишньому середовищі.Почали б гинути дерева, урожай на полях і городах.Тому не потрібно нищити птпшині гнізда, вбивати пташок із рогаток, а підкормлювати їх взимку і охороняти. 

2012-04-11T21:53:43+04:00

Птахів треба оберігати. А чому? Тому що, не оберігаючи їх то не буде більше співу у лісах, на галявинах, на степах та на луках. Мисливці будуть полювати на них. Не будуть ластівки будувати свої гнізда. Взагалі не буде птахів. Шкідники будуть знижчувати урожай. Отже птахів треба оберігати, бо це голос нашої України.