Ответы и объяснения

2014-03-05T18:13:52+00:00
Мені теж саме трбеа,ось тільки 3 знайшла:
Багато галасу даремно,знати на зубок,узяті на глум

Лучший Ответ!
2014-03-05T18:16:15+00:00
Бий, та дрібно, щоб знали чий син. Близька соломка краще далекого сінця.  Хто пізно  встає, тому хліба не стає. Про вовка річ, а він навстріч. Порожній колосок вище від усіх. Пішов батько навпростець - нескоро вернеться. Охота гірше неволі. Дуже небагато людей живе сьогоденням. Більшість готується жити пізніше.
Щастя – мов зернятко золотого піску в купі бруду, воно сяє навіть на дні пекла. Все, що робиш, потрібно робити добре, навіть якщо здійснюєш безумство. Люди охоче вірять у те, у що бажають вірити.