Хто знає цю задачу:
З 25 кг соняшнику одержують 20 кг чистого насіння.
Скільки кілограмів чистого насіння можна одержати із 75 кг соняшнику?

2

Ответы и объяснения

2014-03-05T17:27:45+00:00
3,25:20*75 вот и тебе пример легко сам напишиш ответ

Лучший Ответ!
2014-03-05T17:30:05+00:00


3,25  -   20
75     - х
х=(75*20) : 3,25 = 461,539
1) 20 : 3,25 = 6,154 (кг) соняшнику в 1 кг чистого насіння
2) 6,154 * 75 ≈ 462(кг) чистого насіння можна одержати із 75 кг соняшнику