Помогите пожалуйста) ) очень срочно!!
Нужно вставить окончания
оқушылар футбол... кейін жақсы көңіл күймен тарасты. Балалар сабақ... дейін бассейнге барды. Берік шахмат... бірінші орын алды. Волейбол.... ұлдар командасы жеңіске жетті. Мектеп... спорттық ойындар қызу өткізілді

2

Ответы и объяснения

2014-03-05T14:46:48+00:00
Окушылар футболдан кей1н жаксы конил куймен тарасты . Балалар сабакка дейн бассейнге барды . Берик шахматтан биринши орын алды . Волейболдан улдар командасы жениске жетти . Мектепте спорттык ойындар кызу откизилди.
Лучший Ответ!
2014-03-05T14:48:30+00:00
Футболдан,сабаққа,шахматтан,волейболмен,мектепте