скласти розповідь зі словами вирішив пішов ходив стомився зупинився присів відпочив повернувся

2

Ответы и объяснения

2012-04-10T23:06:30+04:00

Одного разу вирішив хлопчик рушити у дорогу подивитися світ.Коли перші півні дали голос вирушив у дорогу.Йшов,йшов,йшов та й стомився.Зупинився,присів відпочив и далі пішов.

Подивився на світ тай вернувся назад до своїх близьких.

Лучший Ответ!
2012-04-10T23:12:30+04:00

 Одного разу  хлопчик вирішив зробити мамі приємний сюрпріз.І пішов у ліс за грібамі.Он довго ходив по лісі у пошуках грибів і дуже устал.Он знайшов хорошу галявину і зупинився там, щоб отдохнуть.Присів на пеньок, трохи відпочив. Потім пішов далі збирати гриби. Увечорі він повернувся з повною корзиною грібов.Мама була дуже рада такому подарунку сина.