Закінчити речення:

1. Зигота від яйцеклітини відрізняється кількістю...

2.Стадія двошарового зародка-це...

3.Між особинами однієї популяції можуть існувати взаємозвязки...

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-10T17:24:13+00:00

1...кількістю хромосом. ( у зиготи диплоїдний набір, у яйцеклітини - гаплоїдний)

2. Гаструляція (точно не впевнена)

3. Що ти маєш на увазі? Їх багато.

2012-04-10T17:26:44+00:00