Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2014-03-04T21:07:22+00:00
А)3х-2у=5      /*3⇒9х-6у=15
  11х+3у=39  /*2⇒22х+6у=78
Прибавим
31х=93⇒х=3
3*3-2у=5⇒2у=9-5=4⇒у=2
б)5х-4у=8        /*-3⇒-15х+12у=-24
 15х-12у=20              15х-12у=20
Прибавим
0=-4-нет решения
2014-03-04T21:09:04+00:00
1)    \left \{ {{3x-2y=5} \atop {11x+3y=39}} \right.  помнож 1-е р-ння на -3,а 2-е на 2==> \left \{ {{-9x+6y=-15 \atop {22x+6y=78}} \right. віднімемо від першого друге==>-9x+6y-22x-6y=-93
-31x=-93==>x=3
Підставимо х=3в перше р-ння системи:3*3-2у=5==>у=2
В-дь:х=2,у=2