До присливникив : творчо, блискуче, ришуче, мальовниче, практично, добре, терпляче, неждано, порожньо, добряче . Добрати до них спильнокореневи прикметники.

2

Ответы и объяснения

2014-03-04T23:45:56+04:00
Творчий, блискучий, рішучий, мальовничий, практичний, добрий, терплячий, нежданий, порожній, добрячий.
 
Лучший Ответ!
2014-03-05T00:39:22+04:00
Творчий,блискуча,рішучий,мальовничий,практика,добро,терплячий,нежданість,порожня,добряча