Два поїзди вийшли одночасно назустріч один одному.Перший поїзд рухався з швидкістю 72км/год, а другий - 68км/год. Другий поїзд до зустрічі пройшов 408км. Яку відстань до зустрічі пройшов дугий поїзд?????

Будь ласка потрібно назавтра!!!!

Заздалегідб дякую!!!

2

Ответы и объяснения

  • Участник Знаний
2012-04-10T20:27:18+04:00



1) 408 : 68 = 6 часов время в пути 

2) 72 х 6 = 432 км проехал первый поезд.

Лучший Ответ!
2012-04-10T20:30:28+04:00



1) 408/68=6 год - час, за який 2 поїзд подолав шлях 408 км

2) 72*6=432 км - шлях, який подолав 1 поїзд