Допоможіть розвязати будь ласка задачу. Хлопчик наближається до плоского дзеркала зі швидкістю 2 м/с. З якою
швидкістю його зображення наближається до нього?

2

Ответы и объяснения

2014-03-04T16:21:09+00:00
Лучший Ответ!
2014-03-04T16:30:45+00:00


V1=2 м/с    V -  ?
ясно что изображение движется с той же скоростью
тогда  V = V1 +V2=2+2=4 м/с
Человек приближается к своему изображению со скоростью 4 м/с