Розповісти про себе. 8-10 речень.
(кратко о себе.)
∞∞6 клас, Юлия, люблю рисовать,танцую,люблю семью,высокая и т.д.∞∞

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • larmih
  • главный мозг
2014-03-04T13:13:53+00:00


Мене звати Юлія і мені 12 років.Я висока та худорлява.В мене довге русяве волосся.Я навчаюся у загальноосвітній школі у 6-А классі.Рівень моїх знань досить високий.Я спокійна,врівноважена і в мене багато друзів.В мене дуже хороша сім'я.Вона складається з тата,мами і молодшого братика.Я захоплююсь малюванням та танцями.
2014-03-04T13:33:08+00:00


Мене звати Юля. Я вчуся у шостому класі.Ще я дуже люблю малювати.На мій погляд я дуже гарно малюю,так кажуть мої друзі. По вихідним я ходжу на танцювальний кружок.Скоро в моїй группі буде концерт. На мене прийде подивитися моя родина щоб підтримати мене.Я дуже люблю свою сім"ю.